محصولات اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ,خرید پستی,خرید آنلاین,

محصولات اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ,خرید پستی,خرید آنلاین,

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری فرمت فایل: word تعداد صفحات: 60   یک قرن پیش قبل از تکامل سوپر مارکت، بازار و اتومبیل، مردم برای خرید مایحتاج خود به فروشگاههای عمومی مجاور محل سکونت خود می رفتند. فروشندگان کوچک مشتریان را با نام می شناختند و خواسته های آنان را می دانستند. مشتری نیز به نوبه خود به فروشگاههای مربوطه وفادار بوده و به تکرار خرید مبادرت می کردند این ارتباط ایده آل با مشتری با رشد اوضاع...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.