محصولات اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ,خرید پستی,خرید آنلاین,

محصولات اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ,خرید پستی,خرید آنلاین,

شلوار مردانه GAP مدل Scott

شلوار مردانه GAP مدل Scott

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس:دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد)/فری سایز(مناسب برای سایزهای 36-46)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد:100 سانتی متر/فاق:32 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای بند داخلی و کمر کشی پهن(جهت تناسب با هر سایزی)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی:زغال سنگی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدور کمر در حالت عادی:66 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقابل استفاده در باشگاه،منزل،بیرون از منزل،جمع های دوستانه و....

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای دو جیب طرفین شلوار و یک جیب پشتی

خرید محصول شلوار مردانه GAP مدل Scott | قیمت: 28,000 تومانبرای خرید کلیک کنید

معرفی اجمالی محصول:

GAP ‏(‏گَپ‏)‏ شرکتی است آمریکایی که انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را طراحی و تولید می نماید‏.‏ این شرکت در سال 1969 میلادی پا به عرصه ظهور نهاد و در ابتدا به عنوان فروشنده و توزیع کننده برند هایی مانند لیوایز ‏(‏Livi‏'‏s‏)‏ فعالیت می نمود‏.‏ به مرور زمان و با رشد شرکت، GAP وارد عرصه تولید شد و انواع پوشاک را در خط تولید خود قرار داد‏.‏ ویژگی متمایز محصولات گپ، کیفیت بالا، دوخت زیبا و طراحی مدرن محصولات و عرضه آنها با قیمتی مناسب به نسل جوان است‏.‏ امروزه GAP، علاوه بر انواع لباس، لوازم جانبی و اکسسوار های مناسب آقایان و بانوان را نیز تولید کرده و به طرفداران خود در سرتاسر جهان پیشکش می کند‏.‏

شلوار مردانه GAP مدل Scott پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد و بخاطر بلند بودن قد شلوار ، میتواند کاربردی‌تر باشد و میتوانید از آن بیرون از منزل ، مسافرت ، باشگاه و ... هم استفاده نمایید.
ویژگی بارز این شلوار کمرکشی بندی آن هست که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد و با کشیدن بند ، شلوار را کاملا متناسب با سایزتان ، اندازه کنید.

شلوار مردانه GAP مدل Scott که پارچه نرم و لطیفی دارد و برخلاف شلوارهای دارای کمر که امکان بستن با کمربند را دارند،این مدل شلوار دارای کمری مانند کمربند از جنس کش پهن و یک عدد بند داخلی جهت تنظیم برای هر سایزی می باشد.شلوار مردانه GAP مدل Scott برای استفاده در منزل ، بیرون از منزل ، فعالیت های ورزشی ، جمع های دوستانه مناسب و کاربردی می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

شلوار مردانه GAP مدل Scott در رنگ زغال سنگی دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد) می باشد.این شلوار دارای دو جیب در طرفین شلوار و یک جیب پشتی بوده و همچنین دارای برند و لوگوی GAP دوخته شده در قسمت جلوی شلوار می باشد.

جنس دورس:

دورس ‏(‏Dors‏)‏ نوعی پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه دورو بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه ‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر می باشد.

خرید محصول شلوار مردانه GAP مدل Scott | قیمت: 28,000 تومانبرای خرید کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.